tausta

keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Rakas ystäväni Ebay

Meni tosi putkeen tää mun lokakuun ostoslakko.. Oon ainaki kahdesti ellen kolmestikki esitelly lokakuun aikana tekemiäni ostoksia ja niiiin luvannu et nää jäi sit tähän. Mutta tällä kertaa oon villiintyny Ebayssa ja sieltä lähti mukaan seuraavat:

BarryM. merkkiset Foil Effect- lakat hopeana ja kultaisena. Nämä ostin lähinnä leimailuihin, sillä oon kuullu et on tosi hyvä pigmenttisiä eli toimii leimailussa loistavasti. Ainakin tohon kiekolle swatchatessa ekalla kerroksella peitti täydellisesti, joten epäile yhtään etteikö nää olis kaiken kehun arvosia.




Helmenpuolikkaita ostin kahta eri kokoa, 2mm ja 3mm. Ihanan värisiä, näyttää niin herkulliselta. Lisäksi ostin kaksi kiekollista jättistrasseja eli 4 millimetrisiä. Onhan nää tosi isoja, saa nähdä mitä käyttöö keksin näille.






Etsiessäni pimeässä hohtavia lakkoja, tutustuin mulle täysin uuteen merkkiin BYS ja kyseisen merkin lakkaa lähdin etsimään. Bongasin, sitte tämmösen lakkapaketin, missä toi himoitsemani lakka tuli mukana, joten tartuin tarjoukseen. Paketissa oli siis tuo BYSin pimeässä hohtava lakka, Technic-merkkin glitterpommi sekä 3 Saffronin lakkaa.



2 kommenttia:

  1. näistä moni on ollu mulla pitkään himotuslistalla, ja nyt sain sit vihdoin hankittua ne :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3