tausta

torstai 4. lokakuuta 2012

Värikäs leopardi

Oon niin hurmioitunu noista uusista Color Clubin lakoista et oli pakko saada niitä kerralla paaaljon kynsille. Ensin ajattelin lakata jokaisen kynnen eri värillä, mut jotenki mun tuli siitä joku ala-aste- tai kasarimeininki mieleen niin jätin suosiolla toteuttamatta sillä ois saattanu olla vähän turhan rajut mulle. Mutta täähän toimi loistavasti näin, eli liukuvärjäys alle kolmella eri Take Wing-kokoelman lakalla ja leimat päälle ja that's it !





Lakkoina käytin siis sinistä Sky Highia, pinkkiä Wing Flingia ja keltaista Daisy Does Itiä. Peukalossa on leimattu Konadin Charming Nails-laatasta tuollaiset raapimisjäljet ja muissa kynsissä m57-laatasta leopardikuviot. Leimauslakkana Konadin musta lakka. Kun riisutaan kynsiltä leimailut pois niin näky on näin karu ! Siis aivan hirveen näköset :D




Perjantaina mulle saapui postissa kynsikiekot <3 Ihanaa, sillä oon ollu ihan hukkumassa noihin lakkoihin ku ei tiedä eikä muista millasia lakkoja edes omistaa. Nyt oon lakannu jokaisen mun lakan kiekolle, eli nyt on järjestystä sitte kerrakseen. Numeroin kiekot ja lakkojahan tuli sitte noin 160.. hupsista.. ja määrä vaan kasvaa ! Tossa alla on vielä kuva Take Wing-kokoelmasta, joista näihin lakkauksiin käytin pinkkiä, keltaista ja sinistä.



+ bannerin alapuolelle on ilmestyny välilehtiä ! Tämän tekniikan ihmelapsen piti ottaa semmonen kopio tästä etusivusta et oisin voinu hienosti siitä näyttää uudistukset mut arvatkaa vaan osasinko :D No en. Eli saatte tyytyä vaan selitykseen. Sieltä välilehdistä löytyy Kynsilakkani linkin takaa nimensäkin mukaan mun kynsilakat lueteltuna ja toisen linkin takaa löytyy Ostoslistani eli millä asioilla haluaisin kynsitarvikevarastojani täyttää.

3 kommenttia:

Kiitos kommentista <3