tausta

torstai 11. lokakuuta 2012

Shopping

Tää ei oo todellista... Löysin itseni Mimaxin SEKÄ CesarsShopin sivuilta klikkailemassa tuotteita ostoskoriin ja sitä kautta siirryin sitte kassalle ja se oli menoo sit. Heihei perjantaina tullut palkka :))) Hyvin on tää mun ostoslakko pitäny (sarkasmi) :D Mut oon kyllä ostellu paaaaaljon vähemmän kun mitä muun muassa mun elokuun 27 pakettia pelkästään ebaysta... No mitäkö sitten ostin..

Cesarsshopilta mulle saapui kaksi kynsinauhaöljyä, pikakuivattaja ja leimauslaatta. Ostin Nailfix merkkisiä kynsinauhaöljyjä ihanissa tuoksuissa greippi ja vadelma. Näissä on tollainen kätevä pipettisysteemi jolla on mielestäni todella helppo annostella öljyn määrää ja saa hyvin levitettyä kynnelle ja kynsinauhoille. Lisäksi ostin Cesarsshopin pikakuivattajan. Kerran tätä jo kokeilin ja meni vähän mönkään. Kerron lopussa lisää tästä.




Cesarsshopilta mulle matkasi myös tämä Cesarsshopin oma laatta C1. Laatta syntyi kilpailun myötä, johon sai kaikki lähettää suunnittelemiaan kuvia, jotka laattaan halusi ja näistä valittiin sitten parhaimmat ja valmistettiin ensimmäinen Cesarsshopin leimauslaatta. Tuo sammakko on ihana <3 Cesarsshopin tilauksesta unohdin yhden jutun.. Joten jouduin tekemään uuden tilauksen sinne, hyvä minä ! No tietysti ajattelin, ettei yksiin postareihin viitsi vain yhtä tavaraa ottaa, joten lähtihän sieltä sitten taaskin muutakin matkaan. Tästä lisää kun kotiutan paketin. ;)
C1 Kuvalaatta Limited Edition UUTUUS!
Kuva kopioitu:  http://www.cesarsshop.fi/kuvalaatta-limited-edition-uutuus-p-3376.html
Sitten Mimaxin tilaukseen, josta tuli hieman runsaampi tilaus. Olen pitkään katellut, kuinka nättejä koristeluja saa aikaan noilla water decalseilla ja hankin nyt vasta omani ! Ostin sekä hopeita että kultaisia vetoketjuja ja lisäksi ankkureita. Odotan innolla, että pääsen kokeilemaan mulle täysin uutta tekniikkaa koristella kynsiä. Saa nähdä mitä siitäkin tulee :D Kaksi purkkia siirtofolioita päätyi myös mun koristelukokelmaan värikkään Marbles- ja kultaisen Gold Jacquard-folioiden kautta.



Tilasin myös XL leimauslaattoja, mutta en saanut kuvattua niille edukseen olevia kuvia, joten jätän nuo huonot kuvat kokonaan julkaisematta enkä myöskään löytänyt hyvää kuvaa muualta tänne kopioitavaksi joten laitan vaan suorat linkit Mimaxin sivuille laatoista, jotta saa hieman käsitystä millaisia laattoja on kyseessä. Nämä XL-laatat tilaisin: XL Leimauslaatta UXL Leimauslaatta 30XL Leimauslaatta 31XL Leimauslaatta 33XL Leimauslaatta 28. Koitan saada parempia kuvia, kun otan laatat käyttöön ja myös ehkä parempi kuvausajankohta kuin illalla kello yhdeksän jolloin on ihan täysi pimeys jo ulkona. + Kaupanpäällisenä Mimaxilta sain kynsiviilan söpössä leopardikuviossa ja tarra-arkin.


Loppukevennyksenä tällä kertaa mun epäonnistuineita lakkauskertoja. Huomaa monikko... Siis tällä viikolla ei oo lakkaukset menny sitten ollenkaan putkeen ja oonki viihtyny lähinnä yksvärisissä, kun ei viitsi edes alkaa väsäämään mitään hienoa kynsille kun tietää, että pilalle se menee kumminkin. Tuossa tiistaina lakkailin uusilla Flormarin lakoilla ja sainkin hienot kynnet aikaan leimaillen. Sitten levitin päälle tuota uutta Cesarsshopin pikakuivattajaa, joka levitti kymmenestä kynnestä muistaakseni kuuden leimaukset... Onko muilla ollut tätä ongelmaa? Laitoinko pikakuivattajan liian pian leimauksesta vai oliko minulla lakkaa liian vähän siveltimessä vai sopiiko tuo pikakuivattaja ollenkaan leimausten kanssa? Eli jos joku on ihmetelly, että eikö toi nyt lakkaa kynsiään enää ollenkaan kun tulee vaan ostospostauksia niin joo lakkaan mutten oo viitsiny vaan postailla yksvärisistä kynsistä. Kuvat oon kyllä niistäki ottanu, mut yhdistelen niistä jossain vaiheessa yhteisen postauksen. Yritän palailla uusien kynsien kans tänne sunnuntaina ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3