tausta

maanantai 1. lokakuuta 2012

Miten säilytän kynsitarvikkeitani?

Mulla on seinällä tuollainen hyllykkö vai millä nimellä tota voi sanoo :D Isi väsäili mulle tommosen tänä kesänä, kun työkalupakkini alkoi vyöryä yli kynsilakoista ja muusta kynsikrääsästä. Tuolla mulla on siis 'näteimmät pullot' näkyvillä eli noi salonkilakat mm. China Glaze, O.P.I + sitte Flormarit ja Konehelsingit ku ne on niin korkeita niin ne ei mahu oikeen muualle. 


Lisäksi tässä ihan hiljattain  syyskuun aikana ostin kynsipiiristä varmasti kaikille tutun Ikean Helmerin. Helmerissä on kuusi laatikkoa, johon ite oon laittanu tommoset neljä pikkukoria, niin pysyy tavarat paremmin järjestyksessä. Ekassa laatikossa mulla on tarvikkeet eli sieltä löytyy dotting toolit, siltimet, viilat, säilytyspurkit tms.+ sitte leimauslaatat koska ne ei mahtunu Nail art laatikkoon :( Nail Art laatikosta löytyy strassit, hileet, fimot ja akryylimaalit. Kolmannessa ja neljännessä laatikossa mulla on halppis kynsilakat. Kahdessa muussa mulla on lähinnä jotai pakkausmateriaalia esim. kuplamuovia. Aina kun paketteja vastaanotan, niin sieltä on hyvä ottaa pakkausmateriaalia säilöön. Sillä, kun vuoroostaan tulee aika et mun pitää lähettää paketteja, niin löytyy pakkausmateriaalit multa jo valmiina, eikä tarvi niihin ylimääräistä rahaa kuluttaa. 




2 kommenttia:

  1. Ohoh! Sulla on kynsilakkoja joka lähtöön :) x

    VastaaPoista
  2. onhan niitä muutama kertyny joo :D enemmänki tietysti sais olla ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3