tausta

keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pate jokaisen luo...

Harmi ku toi otsikko on niin salaperänen eikä anna yhtää vihjeitä mitä tässä postauksessa ois luvassa.. Niin vaikeeta ku se oliki arvata niin oon TAAS _vähän_ ostellu kaikenlaista. En ees laita niitä kaikkia tähän postaukseen, koska ensinäki en kerkee nyt kirjottaa ja toiseks tulis hirmupitkä postaus. Esittelinki aikasemmin jo Models Ownin Mirrorballs kokoelman tässä postauksessa ja nyt seuraa sille tilaukselle jatkoa, kun tosiaan siellä kävi moka ja lähetti mulle toiseks setiks Tropical-setin vaikka olin tilannu Champagne-setin. Nyt sit vihdoinkin sain sen käsiini <3 Mut tässä mokassa superhyvä puoli oli se, et sain pitää ton ylimääräsen setin ! Mutta huonoo oli se, etten tykänny just mistää ton setin lakoista, joten kuudesta lakasta neljä läks myyntiin. Alla kuva jonka lähetin Models Ownille, et oon saanu väärät, joten sen vuoks vähän tommonen kuva. En sitä kunnolla viitsiny kuvata, ku tiesin et niin moni lähtee myyntiin. Noista pidin sinisen lakan vasemmalta(Feeling Blue) ja oikealta toinen eli pinkki lakka(Sophie's Pink).


En oo kerenny kokeilee vielä ollenkaa Champagne-kokoelman lakkoja, mut ainaki pullossa tosi namuja <3 Tässä mun hullussa tilaustahdissa on rahan menon lisäks se huono puoli, että en kerkee kokeilee kaikkia uusia lakkoja. Noo aikansa sitte kullaki :) Yläkuvasta löytyy tämmöset kaverukset kun: Mystic Mauve, Champagne, Lili's Pink ja alarivi: Golden Rush, Green Flash ja Sterling Silver



Ebay:sta mulle tuli China Glazen tän vuoden keväänä julkastulta Electropop-kokoelmasta kolme lakkaa: keltainen Sunshine Pop, vaaleansininen Kinetic Candy ja vaaleanlila Sweet Hook ja sokerina pohjalla nude/vaaleanpunainen O.P.I:n  Coney Island Cotton Candy. Ja viimeisenä muttei vähäisempänä FB:n kynsikoristelukirppikseltä Oumaxin akryylimaalit. Oon aina ollu kuviksessa melko huono et saa nähdä nyt mitä saan noilla aikaan :D



Sitten rumpujen pärinää.. Tällänen kasa mua odotti tänään postissa. Hei ihan oikeesti !! Kerralla viisitoista (15!!!) kynsilakkaa. Tän jälkee päätin kyllä et oon ainakin KOKO LOKAKUUN ostelematta mitään kynsiin liittyvää, mahdollisesti pidempäänki jos vaan pystyn siihen :D Mutta tekee kyllä varmasti toi lokakuukin tiukkaa, mut kukkaro kiittää. Tosta satsista lisää myöhemmin, nyt töihin, et pystyn rahottamaan tän mun harrastuksen! :D


Tunnistaako joku tosta sekamelskasta mitä lakkoja oon ostellu ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3