tausta

tiistai 18. syyskuuta 2012

Mint and Diamonds

No ei ole timantteja, mutta jotain kiiltävää kumminkin kynsillä.. Oon niin booooring noitten otsikoiden suhteen, onks vinkkejä miten saisin niitä vähä elosammiks?

Kyselin FB:n kynsikoristelut-ryhmässä, että mistä löytäisin Essien Shine of the timesin. Sieltä joku ihanainen ihminen osasi vinkata, että Sally Hansenin Hidden Treasure olisi sille hyvä vastine. Etsin tosiaan joka kolkasta tota Essie:tä, mutta joka puolelta oli loppunut :( Päädyin siis tilaamaan Sally Hansenia, vaikka jotenkin mulla oli kovat ennakkoluulot sitä kohtaan ku pidin ihan huonona halppislakkana mutta sehän oli upee ku mikä ! Ostin lakan siis ebaysta ja hintaa tuli vähän alta 6 euroo. Sain paketin viikon kuluttua maksusta ihan niinkuin kuuluikin MUTTA pari päivää siitä sain saman paketin uudelleen, eli siellä oli myyjällä käynyt pikku kämmi ja laittanut mulle saman lakan kahdesti. Mietin pitkään, että pitäiskö mun ilmottaa sinne et näin on käyny, mut eihän se nyt oo mun homma alkaa palauttelee tota ja sillee niin kai nyt vaan pidän ton.. Oonko ihan hirvee jos vaan pidän ton ylimääräsen ?


Siiitten kynsiin eli pohjalakkana China Glazen Re-Fresh Mint ja päälle laitoin tuota yllä kehumaani Sally Hansenia ja olin päivän  tolla yhdistämällä, mutta sitten postilaatikkoon tipahti taaaas uusi paketti(paketeista puheen ollen.. millonkohan muistaisin kuvata ne mun lähiaikoina tulleet ostokset yhessä...FB:n kynsikoristekirppikseltä, jossa saapui pari lakkaa. Toinen niistä eli Color Clubin Covered in diamonds pääsi heti kynsille kokeiluun, kun sopi noihin niin hyvin. Kuvat otettu siis vasta Color Clubin lisäyksen jälkeen eli nuo lakkaukset muutaman päivän ollut jo kynsillä ennenkuin muistin kuvata. Näkyy siis jo kolhujakin :/ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3