tausta

keskiviikko 19. syyskuuta 2012

50x Nail Art Empty Case Box Glitter Dust Powder

Otin otsikon suoraan ostamani tuotteen otsikosta ebaysta.. Luoja ku oli taas vaikeesti selitetty :D Mutta niiiiin.. Ostin tosiaan Ebaysta tuollasia säilytyspurkkeja fimoille, glittereille, strasseille ynnä mulle. Hong Kongin halvasta maailmasta mulle matkas 50 kappaletta noita ja kun pakettia availin niin sieltä alkoi muovin kappaleita tipahdella ja tiesin heti, että jahas siellä on nyt useempi rikki ku niitä varisi ihan kunnolla sieltä. Ei siellä ollu loppujen lopuks ku ku viis rikkinäistä. Eihän mua nyt sinäänsä haitannu et 50 purkista viis oli rikki mut ihan periaatteen vuoks laitoin sinne myyjälle sit palautetta ja ystävällisen vastauksen sainkin ja rikkinäisistä sain rahat takasin tilille, JEE. Laitoin tonne loppuun vielä kuvan noista rikkinäisistä purkeista. Toi 50 kappaleen satsihan on melkosen iso, eli Onkos teissä lukijoissa kiinnostusta ostaa noista osaa ? Hinnasta voidaa neuvotella sit erikseen ja siitä paljonko niitä purkkeja haluaa :)





Mulla on ihan hirveesti nyt tullu tämmösiä tuotteita mis on ollu jotain vikaa tai muuta vastaavaa.. Tosiaan nää purkit ja viime postauksessa kerroin, kun sain saman lakan kahdesti. Eilen saapui paketti Models Ownilta ja sieltä oli väärä lakkapaketti mulle lähetetty. Ja vielä viikko sitten mulle saapui Bundle Monsterilta paketti ja sieltä puuttui yksi tuote... Mutta onneks jokaisessa noissa paikoissa oli erinomainen asiakaspalvelu ja mulle matkaa joko puuttuva tuote tai rahat tilille tällä hetkellä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3