tausta

keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Ensimmäinen Zoyani

Kun ensimmäisen kerran näin Zoya-Ornate kokoelman, rakastuin siihen ja päätin, että haluan ne kaikki! Ostoskoriinkin Ebayssa klikkailin ne kaikki. Loppujen lopuksi tilasin vain Stormin. Kokoelmasta mua jäi pari lakkaa, Blaze ja Aurora, kaivelemaan, että oisko ne kumminkin pitänyt tilata. En kuitenkaan antanut itelleni lupaa, koska OPI DS Collectionin Extravagance on mielestäni liian lähellä Auroran sävyä. Ja punaisia lakkoja mulla nyt muuten vaan on aivan liikaa.


Tein pikkumokan taas.. Unohdin kuvata kynnet heti lakkauksen jälkeen. Havahduin sitten kolme päivän jälkeen, että hupsista kynnet on kuvaamatta. No nämä kuvat on otettu siis kolme päivää myöhemmin, joten lakkausten kulumista on havaittavissa. Pääasia kumminkin on, että tästä kynsilakasta saa jonkinlaisen kuvitelman. Mustalla pohjalla siis hopeisia hologlittereitä.


Aluslakka: Orly- Calcium Shield
Värilakka: Zoya-Storm
Päällyslakka: ei ole :o 

2 kommenttia:

  1. Tuo Storm on kyllä todella kaunis! Mulla on sekä DS Extravagance että Zoya Aurora, eikä ne ole dupeja tai edes lähes dupeja, joten kyllä molemmat voi hyvinkin omistaa. Täällä on vertailu, ei mun tekemäni mutta havainnollistaa :)

    VastaaPoista
  2. Joo Zoya on näköjään hieman enemmän liilaan taittava, mutta silti turhan lähellä toisiaan. Ehkä mä pärjään ilman Auroraa :D korjailen nyt vähän tekstiäki ettei tuu epäselvyyksiä tosta dupestä, kiitos korjauksesta :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3