tausta

perjantai 21. joulukuuta 2012

Tiia Vanhatapio-kynsilakat

Tiia Vanhatapio-kynsilakkoja saapui marraskuun alussa myyntiin tiettyihin Seppälöihin ja tietenkään meidän pikkukaupungin Seppäläämme ei näitä tullut myyntiin. Piti siis hankkia itselle diileri ;) Meidän lahjaringistä eräs oululainen suostui mulle diilaamaan näitä. Jipii ! Nyt siis omistan kaksi Tiia Vanhatapio-lakkaa, matta musta Black Bird ja shimmerlila Sangre. Mulla kävi vielä ihan älyttömän hyvä tuuri, sillä nämä olivat alennuksella 5€/ 2 kappaletta (norm. 4,95€/kpl).


Tänään mulla alkoi kauan odotettu joululoma. Oon ollut nimittäin ihan älyttömän kiireinen enkä ole kerennyt panostamaan yhtään kynsiin. Mulla on ollut pelkkiä yksivärisiä lakkauksia, sillä koristeluille ei ole jäänyt aikaa. Jos vapaa-aikaa on ollut, olen vain levännyt sillä viimeiset kaksi viikkoa on menty tukkaputkella paikasta toiseen. Vielä tämä viikonloppu tarvii rutistaa töissä ja sitten on kolmen päivän vapaa töistä, mutta koulusta onkin vapaata kaksi viikkoa ! Ihanaa. Mutta siis näissä kynsissä käytin noita yllämainittuja lakkoja. Nimettömän Sangren päälle laitoin Essie:n mattalakkaa, jotta kaikki kynnet olisivat mattaisia.


Aluslakka: Orly- Nail Armor
Värilakka: Tiia Vanhatapio- Black Bird ja Tiia Vanhatapio-Sangre
Päällyslakka: Essie:n mattalakka nimettömässä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3