tausta

torstai 27. joulukuuta 2012

Arvonnan purku

Arvonta päättyi jo aikoja sitten, mutta vasta nyt mulla on ollut aikaa purkaa arvonnan palautteet plus muut. Eli tähän postaukseen olen koonnut postausehdotukset, risut sekä ruusut. 

Postausehdotukset:

* top-10 kynsilakat
      - Ei ollenkaan huono idea ja tulen varmasti toteuttamaan tämän jossain vaiheessa, kun osaisi vaan valita ne lempparilakat
* top-3 kynsilakkamerkit
      - Saankohan tehtyä tästä laajaa postausta, pelkään että se jää liian lyhyeksi, mutta voinhan yrittää.
* tutoriaalit
      - Tulossa tämäkin, kun saan vaan aikaiseksi ja keksin mistä tekisin.
* videopostaus
      - Saa nähdä saanko onnistumaan, sillä kamerallani ei pysty kuvaamaan videota. Joulupukki toi mulle lahjaksi Samsungin tabletin, joten ehkä sillä saattaisi onnistua. Pitää kokeilla !
* teemaviikot 
      -Tulossa!! Tähän mulle annettiin useita vinkkejä mistä voisi tehdä, mm. mustavalkoisia lakkauksia, hedelmiä..
* top-10 lakkaukset + koristelutyylit
      - Kommentteihinkin jo vastailin, että idea top-10 lakkauksista on kiva, mutta kun olen tehnyt niin vähän vasta kynsiä, ettei ole mistä valita. Mutta tulevaisuutta ajatellen tämä on kiva idea.
* tämän vuoden suosikit
      - Katsotaan keksinkö tähän yhden postauksen verran tavaraa. Maybe...
* lempiblogit
      - Loistava idea! Tämä laitetaan myös mietintään, että miten toteuttaisin tämän.

Ruusut:

* selkeä ulkoasu
* helposti luettava
* kuvat siistejä ja hyvälaatuisia
* ostospostaukset
* kivoja kynsiä
* postaustahti
      - Ruusuihin vastaan vaan yleisesti, että kiitos. :) Mukavaa, että blogista löytyy noin paljon kaikkea hyvääkin. Tämän listan on tulevaisuudessa tarkoitus kasvaa toooosi isoksi.

Risut:

* blogin tylsä tausta
      - Blogin tausta on nyt muutettu, kiitos teidän ihanien, kun neuvoitte mua!
* liian suuri ja pinkki banneri
      - Banneri jakoi mielipiteitä, osa kehui ja osa haukkui. Värimaailma on pinkki ja vaaleanpunainen, koska itse rakastan niitä värejä. Bannerin kokoa olen koittanut muuttaa, mutten osannut, joten toistaiseksi se saa olla noin. Jossain vaiheessa kun banneri lähtee vaihtoo, tulee se olemaan pienempi.
* rajaamattomat kuvat
      - Asia korjattu :)
* kuvissa huono valaistus
      - Kiitos talvi, kun kolmen aikaa päivällä on jo täysin pimeää. Kovin olen koittanut ottaa kuvia roikkuen lampun alla, mutta harmi jos se ei ole auttanut. :(
* kynsinauhojen siisteys
      -Tämä on tiedossa ja olen siihen kiinnittänyt enemmän huomiota ja jatkossa entistä tarkemmin. Siveltimien metsästys on käynnissä, kun olen kyllästynyt pumpulipuikkoihin.
* eri pituiset kynnet
* yksinkertaiset lakkaukset
      -Näihin kahteen viimeiseen vastaan yhteisesti, sillä en täysin tajunnut näitä. Aika pitkälti mulla mielestäni on samanpituiset kynnet, mitä nyt välillä joku lohkeilee muttei sille voi mitään. Multa toivottiin myös monimutkaisempia lakkauksia. Aika on mulla usein aika kortilla (koulu, työ, harrastukset), joten mulla ei ole esimerkiksi koko iltaa aikaa koulun jälkeen käyttää kynsienlaittoon, joten yleensä käytän leimoja sen vuoksi, että ne ovat helpot ja nätit. Tässä asiassa en voi ketään miellyttää, koska haluan omistaa myös muuta elämää kuin kynnet, vaikka tärkeä asia nekin mulle ovat.

 !  Edelleenkin vastaanotan enemmän kun mielelläni palautetta, koska mulle on tärkeää, että myös lukijat viihtyvät blogin seurassa. Joten, jos missään vaiheessa tulee mieleen ehdottaa jotain postausta tai parannusta tai mitä tahansa niin ei muuta kuin ilmoille se ! Blogin oikealta sivulta löytyy sähköpostiosoite, jos ei blogiin halua kommentoida.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3