tausta

tiistai 28. toukokuuta 2013

Kynsikoristekirppistelyä

Piiitkästä aikaa lakkaostoksia. Tossa kun mulla oli toi inspiraation puute, niin eipä tullut kynsilakkojakaan osteltua. Nyt vihdoin oon löytäny jotain kivaa itelleni FB:n kynsikoristekirppikseltä.

China Glaze on mun ehdoton lempparimerkki! Ja kolme ihanuutta saapui mulle. Sky High-Top, Magical (loistava leimailuissa!!) sekä Cracked Medallion. Tuosta Cracked Medallionista voisin luopua, jos joku kiinnnostuu? En oikein tykästynyt siihen.


Layla-merkki oli täysin vieras mulle ennen näitä, mutta swatcheissa nää lakat näytti niin upeelle, etten voinu vastustaa! En oo vielä kerennyt kokeilaan näitä, mutta ehkä nää pääsee tonne kesäaurinkoon pian hehkumaan. ;) 07 Metal plum, 08 Black as ebony, 02 Cosmo lilac


On ihanaa olla täällä blogimaailmassa takasin taas ! Oon tehny ihan hirveesti kynsiä lähiaikoina ja mulla on kaikkee inspiraatioo koko ajan mielessä. Pian alkaa kesälomakin eli pian alkaa satelee postausta postauksen perään. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3