tausta

maanantai 4. helmikuuta 2013

Sata salamaa iskee tulta

Että mä vihaan kiirettä. Siis tää alkuvuosi on kyllä ollut kyllä kaaosta. Kynnet selkeesti on ottanut itteensä, kun mulla ei oo ollut niille aikaa ja peukalon kynsi tossa eilen lohkesi todella pahasti. Nämä kuvat on otettu ennen tapaturmaa, joten peukku on vielä kunnossa. Nytkin mun pitäisi olla tekemässä koulujuttuja mutta enhän mä voi täysin hylätä blogiakaan enkä edes haluakaan. Mutta tälläin lyhyesti sanottuna kynsistä, että pohjalla 1 (yksi!!!) kerros Color Club-Wild at Heartia. Ja päälle salamaleimoja konadin mustalla lakalla



4 kommenttia:

  1. Mun blogissa ois sulle tunnustus:)
    http://imaginationailss.blogspot.fi/2013/02/blogitunnustus.html

    VastaaPoista
  2. Ja koko elämä räjähtääää :D Kiva blogi sul :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3